torsdag den 7. marts 2013

To dejlige tøser.

Vores to dejlige piger bliver bare så store og de begynder rigtig at få et tæt bånd til hinanden på både godt og ondt - der er jo ikke langt mellem kærlighed og had og det ses tydeligt, når man har to tøser med kun 13 måneders mellemrum :) På den ene side kan de nogen gange ikke tåle synet af hinanden, hvor sekundet efter kan de ikke tåle at være adskilt. Mathilde er begyndt at se meget op til Laura og det har givet dem et helt særligt forhold, at de nu begge går i den samme børnehave.


Imorges synes de lige det var skægt at tage mine briller på - hun er da bare smuk selv med mine store briller omvendt på :0)


Og den yngste er mindst lige så smuk med mine briller på, som storesøster :0)


Jeg føler mig så velsignet over at have to så skønne og smukke piger og jeg kunne ikke forestille mig et liv uden dem eller deres far !!!!

Ingen kommentarer: