torsdag den 3. juli 2014

30 års fødselsdag

D.31 januar i år blev min veninde Kathrine 30 år og i den anledning havde hun inviteret nogle tøser - deriblandt mig til en skøn og hyggelig aften med lækker mad. Fordi jeg jo bor et stykke fra hende overnatter jeg altid en hel weekend, når jeg er på besøg og det gjorte jeg også i weekenden op til, hvor jeg hjalp hende med forberedelserne til maden osv.

Jeg havde jo så lavet nogle gaver til hende, som jeg kunne tage med, for hendes sjal i domino strik var ikke blevet færdig.

Jeg havde disse troldegrene med i toget samt den forskellige hjemmelavede pynt, som hun blev rigtig glad for :)



Jeg havde jo selvfølgelig lavet et home made kort til dagens anledning, som var meget personlig. 



Og en bog, som hun og hendes søn kunne udfylde med dejlige billeder og andre minder - en bog hun blev meget meget glad for og rørt til tårer over.


Min kreativitet fik i den grad frit spil i det her album, men samtidig hele tiden med min veninde i tankerne.



Jeg sørgede for at der på alle sider var et manilla kort, så hun kunne skrive en lille tekst eller dato.



Jeg forsøgte at gøre siderne enkle og stilrene, fordi det er hendes stil og alligevel skulle det afspejle mig og mit legegen på den gode måde :)



Min veninde er vild med det sort, hvide og grå look, men jeg synes i den grad at der skal være farver, så lavede en kombi, som vi begge syntes fungerede rigtig godt :)




Jeg synes selv at jeg fik lavet et album med en masse sider, som var i balance og resten af bogen var fri så hun og sønnen selv kan udfylde den med tegninger osv.



Og så lavede jeg nogle smykker til hende, da hun elsker smykker :)

Enkel men sjov.





Ingen kommentarer: