mandag den 8. oktober 2012

Ugler på Fyn.

Da jeg i forrig weekend var på Fyn hos min veninde Eva tog vi jo på shoppe, tøse hyggetur til Odense centrum og som altid skuede mit øje en del ugle ting, som jeg skyndte mig at forevige på mobilen.

Vi kom ind i en butik med en masse skønne smykker - en butik jeg ikke havde været inde i før. De havde blandt andet disse skønne ugle øreringe.


Og disse her.


Og dem her.


Panduro Hobby har åbnet en lille hyggelig butik i Odense gågade og her havde de blandt andet denne søde ugle som vedhæng.


Og denne store ugle.


Søstrene Grene er også hoppet med på ugle vognen med denne søde ring, men desværre tåler jeg ikke disse ringe :( Men nuser var den :)


Og bitte små ugle forme, så man kan bage små ugler til børnenes fødselsdage :)

Ingen kommentarer: