tirsdag den 16. oktober 2012

Mathildes værelse.

Her får du også lige nogle billeder af Mathildes nye værelse i vores gårdhave.

Her har jeg lavet en lille billedevæg hen over hendes puslebord med både billede af hende selv, Peter Plys billeder, et billede hun selv har lavet, to billeder af en sød pige hun har haft hængende på sit gamle værelse siden før hun blev født og så to tegninger som Claus og hans lillebror lavede da de var små drenge.


Her er billedet Mathilde selv har lavet i dagplejen sidste år til en fernisering, hvor hele dagplejen havde lavet efter et tema, og vi forældre så så tingene i de forskellige dagplejegrupper vi hører til og til slut blev alle tingene fra hele dagplejen udstillet på biblioteket sammen med ting som andre børn havde lavet. Vi har for nylig været til fernisering med Mathildes gruppe og venter blot på at se tingene på biblioteket.


Mathilde har også fået knager med en morfar Per og Kirsten kjole, tasker, smykker osv.


Jeg elsker at de selv kan kravle op og tage de ting de har lyst til at lege med, og det gør de også ofte- de har en skuffe ude i gangen fyldt med tasker, hatter, huer, kjoler, tørklæder og en enkelt paryk, så de rigtig kan klæde sig ud :)


Mathildes hylde med forskellige ting fra hendes barnedåb og billeder - Laura har det samme indenpå hendes værelse.


Jeg har lavet en ekstra lille billedevæg inde hos Mathilde med tre billeder jeg har lavet.


To små værker fra Mathildes hånd :)


Den anden reol Claus og jeg kastede os over - i lilla og grøn indvendig.


Mathildes dør næsten magen til Lauras.

Ingen kommentarer: