fredag den 26. oktober 2012

Babykjolen til Annemettes baby.

Nu har jeg fået strikket kjolen færdig og syet den sammen og mangler kun at hæfte de sidste par ender og så ellers lave halskant, ærmekanter og kanten forneden på skørtet. Jeg tænker dog at jeg ikke vil strikke det, men hækle noget :)


Er temmelig tilfreds med resultatet indtil videre, og kan sagtens se en sød lille pige i den engang til foråret :)


Den grå jeg har været igang med de sidste par dage fik jeg af pindene her for nogle timer siden og skal blot syes sammen og laves samme detaljer som kjolen. Dog har jeg opdaget at den grå bluse er blevet strikket på de forkerte pinde, så den er ikke lige så bred som kjolen, der er i str.3 mdr. Så tænker at den grå bluse mere passer til en nyfødt eller en str.56 /62 alt efter hvor lille / stor en baby det bliver. Lidt bittert, men den er stadig brugbar bare ikke så længe som ønsket :)

Ingen kommentarer: