mandag den 29. oktober 2012

Mit hæklede tørklæde.

Det er ved at være nogen tid siden, at jeg løftede sløret for et nyt hækle projekt, som jeg har gang i. Det er et tørklæde efter eget design og lige ud af hovedet.

Her får du nogle billeder af hvor langt jeg er nået - det får lov til at ligge lidt indimellem, for er temmelig hårdt pt at hækle, og så hækler jeg det i forskellige farver og sektioner.

Det bliver et meget stort og dejligt tørklæde - det kommer nok til at sno temmelig meget, men er kun skønt :)


Det er delt op i tre sektioner, men alligevel bliver det samlet ved at jeg hækler 3 striber der går hele vejen hen over alle tre sektioner.

Her er den første del.


Den anden del.


Den trejde del.


Lige lidt hvor der ikke er blitz på kameraet.



Jeg er igang med den sidste del af mønstret, og skal bagefter det lave striberne hele vejen hen. Jeg ved ikke endnu hvor stort tørklædet skal ende med at blive, men jeg regner med at det i hvert fald skal have hele mønstret mindst to gange mere. Der går meget garn til og mange farver, men jeg er overbevist om at det bliver ganske smukt og unikt :)

Ingen kommentarer: