mandag den 29. oktober 2012

Perlehygge på en søndag.

Hele weekenden har jeg været fuldstændig kvæstet og ingen energi haft og bare sovet og sovet og atter sovet. Jeg er så glad for, at jeg har en dejlig mand, der bare kan se på mig, når min krop i den grad strejker og mener at jeg har været for hård ved mig selv !!! Tusind tusind tak min elskede skat, fordi du tog dig af pigerne og lod mig sove alt det jeg havde brug for !! Elsker dig mere end ord kan beskrive !!!

Igår oppede jeg mig dog lidt i et par timer af et par omgange, hvilket pigerne nød for det betød perlehygge.

Laura fik lavet disse to skønne ting - jeg bliver hver gang dybt imponeret over hendes fantastiske evne til at sætte farver sammen :) Glæder mig sådan til hun bliver større og kan gå igang med at strikke og hækle og se hvad hun kan drive de ting til :)


Og hun nåede da også lige mens vi ventede på aftensmaden at lave denne perleplade :)


Mine blomster fra forleden dag :)


Mathilde er begyndt at gå meget op i farver og at sætte ting i kategorier - farveopdelt eller størrelse eller mønsteropdelt :) Hun er bare blevet så god til disse ting :)


Mit navneskilt - pigerne mente at der skulle stå mor og far og ikke vores navne :) Jeg har lavet mønster inden imellem navnene i stedet for kun hvid.


Laura har allerede sat sig på det til hendes værelse, hvilket gjorte Mathilde meget ked af det, så må nok igang med en til til hende - men hvad gør man ikke for sine guldklumper ?! :)

Ingen kommentarer: