tirsdag den 23. oktober 2012

Fætter og kusiner.

I lørdags kom fætter Eik og moster Mette på visit til søndag, og jeg hev en masse ting frem, så ungerne kunne få tiden til at gå :) Min lillesøster og jeg havde været i Rema1000 og fundet en pakke karton til 15kr i deres rodeting, og købt nogle af de forskellige kreative ting de har i denne uge. Så ungerne gik i krig og jeg fandt mine mange klistermærker frem, for jeg har en hel kasse fuld og jeg bruger dem sjældent, og hvorfor egentlig gemme dem alle bare for at gemme dem ???? Så jeg forbarmede mig over ungerne og gav dem moderat adgang til mit klistermærke mekka :)

Her ses moster Mette sammen med alle tre unger i fuld gang :)


Ungerne var utrolig vilde og selvom fætter Eik ikke er så vant til denne form for aktivitet, så synes jeg nu alligevel han kom godt efter pigerne med det :)

DEnne her lavede min nevø.


Denne lavede Laura - se lige hvor dygtig hun er hun sætter tingene efter linjer.


Se lige hvor dygtig Mathilde er blevet - hun er begyndt at sætte tingene sammen i par.


Fætter Eiks værk.


Jeg ved ikke hvem af pigerne der har lavet denne, for jeg var i Ikea med min søster søndag, hvor ungerne også havde været igang :)


Tror denne er lavet af Mathilde.


Denne har Laura i hvert fald lavet - en lille pakke :)



Også en Laura kreation :)


Min nevø Eik.


Mathilde.

Ingen kommentarer: