onsdag den 31. oktober 2012

Ny hue til mor.

Jeg fik igår lavet en skøn hue til mig selv af to slags garner jeg havde liggende i gemmerne - det sorte som er noget microfiber og det multifarvet, som er strømpegarn. Modellen jeg strikkede er fra et af de nye Drops kataloger - nr.140. Jeg skulle bruge en str. 4,5 og 7, men pga min strikkefasthed brugte jeg en 5 og en 7,5. Og med sådan nogle store pinde, så bliver man jo temmelig hurtigt færdig :)

Her er det færdige resultat, som jeg allerede har taget i brug idag :)


Jeg er rimelig sikker på at denne model godt kunne blive lavet igen i noget andet garn, for den er super sød og meget feminin. Desværre har jeg bare et meget lille hovedmål så den er blevet lidt stor i omkredsen, selvom jeg tog den mindste i opskriften.



Laura har allerede bedt mig om at strikke en model til hende, så det må jeg hellere få gjort :) Garnet er også fundet frem.

Ingen kommentarer: