torsdag den 18. oktober 2012

Lækre detaljer i vores stue.

Jeg har endelig fået taget mig sammen til at tage nogle billeder af vores nye hjem og forleden lagde jeg nogle billeder ind fra pigernes værelser. Her er nogle fra stuen.

Endevæggen set fra køkkendet.


Ovenpå vores akvarie.


Lampen ved akvariet er blevet pimpet lidt op - bilder mig selv ind at fiskene godt kan lide at kigge på de lækre farver og mønstre ;)


Den anden hylde hen over vores hjørnesofa :)


Første billede taget af kun Mathilde hos en professionel fotograf - det blev taget i dagplejen sidste år.


Første professionelle billede taget af Laura i dagplejen.


Vores tiger med de smukke grønne øjne har fået ærespladsen ved den grønne væg hen over den anden del af sofaen :) Den kommer meget mere til sin ret på den grønne væg - resten af stuen er malet hvid ligesom loftet.


Et dejlig blødt orange tæppe og min nye farmor pude :) Vores kat Chili ligger og sover.


Set fra hjørnet - min anden pude og to lilla, som jeg har planer om også at pimpe lidt op. Det sidste del af sofaen har jeg ikke fået taget billede af, men her står den sidste pude, et blåt tæppe og så et lille tæppe eller løber til en skænk - hæklet fra min farmors gemmere.


Lampe jeg engang fik i gave af min farmor og farfar - er blevet fikset lidt med et bånd og et vedhæng. Skærmen er godt nusset og ikke særlig nem at rengøre, så har planer om at lave en ny lampeskærm i noget lækkert papir og derved give lampen lidt nyt liv :)


Glashylde henover computerbordet, som har samme grønne farve som hylderne over sofaen.


Første professionelle billede taget af vores piger henne i dagplejen.


Skønne billeder taget af vores piger det sidste halvandet år :)


Vores skænk ved endevæggen ud til køkkenet.


En skøn buket roser jeg fik i lørdags af morfar Per og Kirsten.


Claus diplom og mesterkrus, håndlavet fad fra min far og en smuk buket blomster fra svigermor og Bo.


Billede af Mathilde hængende over skænken.


Billede af Laura hængende ved siden af det med Mathilde.

Ingen kommentarer: