søndag den 7. oktober 2012

Mit papir projekt - klar parat færdigt.

Så fik jeg her i eftermiddag lavet mit papir projekt færdigt, som jeg løftede sløret for tidligere på ugen :) Hvis du ikke havde gættet hvad det var jeg havde gang i, så kan du se resultatet her :)

Materialerne er fra Søstrene Grene og Tiger med undtagelse af broderigarnet, som er købt i Netto engang.

Stjerner med to slags papir i to størrelser ( modellen min egen ), maskingtape, store pailletter, selvklæbende mosgummihjerter, perler af forskellig slags, broderigarn og dobbeltklæbende tape.

Jeg er helt vild forelsket i de skønne pangfarver og elsker at man kan bringe farver og mønstre ind i sit hjem på både ting, møbler, tøj osv :) Farver skaber da liv og glæde hos de fleste mennesker, og hvorfor prøve at leve et liv i neutrale farver ??? Hvorfor ikke forsøge at skabe glæde, munterhed, spræl, guf for øjne, hjerte og sjæl, når nu vi kun leve denne ene gang ???!!!




Her hænger de tre stjerner jeg indtil videre har fået lavet - alle tre har jeg lovet Laura ind til hendes værelse, så må igang med at lave nogle til Mathilde også, for hun skal jo heller ikke snydes :)

Ingen kommentarer: