onsdag den 10. oktober 2012

Strikkede lapper fra Mathildes legetæppe.

Da jeg ventede Mathilde gik jeg igang med et meget stort projekt, som var vældig hyggeligt og et godt tv projekt - nemlig at strikke lapper til et legetæppe. Jeg havde en masse bomuldsgarn, som jeg strikkede to slags lapper i, hvor jeg strikkede med to forskellige tråde :) Jeg fik lavet mere end 100 lapper og ikke to blev ens i farvesammensætningen. Da jeg havde brugt de 100 til tæppet havde jeg stadig nogle til overs, som jeg så har gemt fordi jeg mente jeg kunne bruge dem senere til noget fornuftigt - det har jeg så ikke kunne indtil i forgårs. Jeg fik den skøre idé at jeg kunne lave puder ud af dem :) Så jeg har fået lagt op til tre puder, og mangler kun at sy den ene sammen.

Det er denne pude hvor jeg mangler at sy lapperne sammen og så ellers sy et stofbetræk og sy disse lapper på og montere det på en 40*40 cm pude :)


Denne pudemodel har jeg fået syet sammen i hånden idag.


Og denne er blevet syet sammen, som du måske kan ane på billedet.


Så nu fandt jeg endelig noget at bruge dem til, hvilket kun er dejligt :)

Ingen kommentarer: