fredag den 5. oktober 2012

Gang i hæklingen.

Jeg har som sagt virkelig fået øjnene op for det at hækle og jeg udfordrer mig selv mere og mere nu, som jeg længe har gjort i mit strik :) Desværre kan jeg kun bruge de hæklenåle jeg har i str.2,5 for resten føles bare forkerte i mine hænder :( Ved så ikke om det ville ændre sig, hvis jeg fik nogle mere ordentlige hæklenåle - fx Clover Soft Touch Hæklenål. Eller også kommer jeg måske bare ikke til at kunne anvende så store hæklenåle ligesom jeg heller ikke rigtig kan med strikkepinde - men alt er relativt og kan komme an på en prøve ;)

Jeg har på det sidste fået udvidet mit lager af bomuldsgarner væsentligt og jeg begyndte derfor i sidste weekend hjemme hos min veninde at hækle på en idé der dukkede op. Her kan du få et lille kig ind i bomuldsgarnets og hæklenålens færden :)

Farverne er ikke helt korrekte i denne aftenbelysning med kunstig lys - faktisk er det pistache farvet vil jeg kalde det, orange og grå.


Grå, orange og en lys lilla.


Mørkelilla og orange og så kommer der en grå.


Alle tre dele på samme billede - jeg kan afsløre at alle tre dele hænger sammen, men hvad det skal ende med og vejen dertil må du vente i spænding på at se ;) Jeg følger ingen opskrift som så ofte, men blot en idé i mit hovede, der bare MÅ og SKAL ud :)

Ingen kommentarer: