mandag den 23. januar 2012

Armbånd - kært barn du har mange udseender :)

Så kom trængen og lysten lige til at forny min smykke garderobe, så her er lige et mindre udvalg af nogle af mine krea smykker i forskellige materialer :)


Træperler fra Tiger og flotte perler man dels kan købe på nettet - eget design.





 Hama stjerne med flettet lædersnore bundet med en knude gennem armbånd og perler- eget design.


Strikkede armbånd i bomuldsgarn med knapper som pynt - bemærk ringen :) Eget design.




Armbånd med fimo perler og andre perler forskellige steder fra - eget design.





Armbånd også lavet til min veninde for længe siden - to stykker stof, en snor henover og nogle perler i hver ende så snoren ikke trævler - eget design :)


Her broderet henover :)



Her lavet til mine piger og med trykknapper og knapper og hæklet blomst, men samme metode - god måde at bruge sine stofrester på - selv de mindste stykker kan bruges idet man kan lave et patchwork armbånd :)


Hækling er bare ikke helt min stærke side, men uhhh hvor vil jeg dog gerne lære det så med jævne mellemrum giver jeg mig i kast med det - men det er temmelig svært for mig, hvilket nok til dels skyldes min fibromyalgi :( Men første forsøg nogensinde ud fra en opskrift af http://karenklarbaeksverden.blogspot.com/


Ingen kommentarer: