torsdag den 26. april 2012

Ugleting fundet hist og her.

Som du nok har fundet ud af, så er jeg ret vild med ugler i alle afskygninger, og jeg er begyndt dels for sjov skyld, men også som inspiration at tage billeder af ugler, når jeg støder på dem :) Her er nogle af de ugler der er " fløjet " forbi min vej på det sidste.

Denne skønne keramik ugle til fyrfadslys fandt jeg i en Kvickly i Odense, da jeg besøgte min veninde i weekenden.


Servietterne fandt jeg også derinde.


Tørklæde fundet i Søstrene Grene i gågaden i Odense.


Ligeledes fundet i Søstrene Grene i Odense.


Disse søde børneringe - hvorfor de kun bør være til børn begriber jeg absolut ikke - fandt jeg i en ny tøsebutik på Odense Banegård. Den kan varmt anbefales til alle der har mulighed for at komme forbi den - den er fuld af smykker, tasker, sko osv !!!


Lille pige pung ligeledes fra Butikken på banegården.


Og denne nuser pung hang ved siden af - bemærk lige at den har en unge imellem vingerne :)


Hvorfor ikke bage en ugle kage??? Fundet i Netto - og grundet overvejet om jeg skulle købe den ... meeeennnn 50 kr og så i metal..... jeg bager helst med silikoneforme.


Smykke fundet i Føtex.

Ingen kommentarer: