torsdag den 30. august 2012

Hæklet baby tæppe - færdigt og afleveret.

Så fik jeg syet alle lapperne sammen i hånden og var egentlig lidt lettere end jeg havde troet, men tog bare lidt tid. Jeg valgte at hækle en turkis kant og ville egentlig gerne have lavet en orange kant enten i samme slags masker eller som en bølgekant, men tiden og energien var der bare ikke, så besluttede med mig selv at den turkise kant var fin nok. At Carina og baby Cilke nok egentlig var ligeglad med hvorvidt der var en ekstra kant, for bare det at få tæppet var stort nok for dem.


Laura og Mathilde blev så vilde med det at jeg har lovet dem at jeg laver et til dem hver, som de kan få i julegave. Jeg begyndte faktisk tidligere på dagen at hækle på et nyt med bomuldsgarn fra Rema1000.


Så er IKKE sidste gang jeg har kastet mig ud i sådan et projekt.

Ingen kommentarer: