mandag den 20. august 2012

Mine blomster begynder at titte frem.

I lørdags ventede der os dette syn, da jeg ved et tilfælde gik derhen for at tale i tlf. En gul blomst tittede frem mellem alt det grønne og den er stadig lukket her mandag morgen, så vi venter i spænding på hvordan den ser ud, når den først er sprunget ud og vil vise sin skønhed for os.


Min altankasse med mine smukke blomster, som nu ikke kun er knopper, men rent faktisk hele 4 udsprunget blomster :)

Denne meget store og høje blomst med orange farve.


Denne med hvid.


Denne blomst var så smuk lilla i farven lige da den var sprunget ud, men så pludselig blev den denne sarte rosa i stedet for - vi har endnu en lilla knop som er begyndt at åbne sig lidt, så bliver spændende at se om den også mister farven.


Og så denne meget meget lille hvide blomst.


De er da smukke selvom de ikke er så store i hovederne :) Og der er rigtig mange knopper, så glæder mig til lidt flere er sprunget ud, så vi rigtig kan nyde dem - alle vores egne hjemmedyrket blomster :)

Ingen kommentarer: