lørdag den 22. december 2012

Julegaver

Lauras gamle dagplejemor kommer nok forbi en af dagene, da hun har julegave til Laura og vi havde faktisk også til hende, så hvis hun ikke havde planlagt at komme forbi os ville vi alle 4 være taget forbi hende her i weekenden. Laura har selv dekoreret en kalender med hovedsageligt billeder af hende - dog også nogle enkelte med både hende og Mathilde og ellers har både hun og jeg lavet lidt pynt til Gitte.

Jeg har lavet dette lille dådyr af papir fra Tiger tilsat forskellige småting som fx blomsterpailetter, sten, perler, silkepapir, maskingtape og rulleøjne. Jeg synes bare jeg var nødt til at lave den noget speciel og følte bare dette var en lille pige ;)


En stjerne lavet i trylledej med mønster fra en perle og dekoreret med guldglitterlim og perler.


En stjerne i papir og pap med maskingtape og en 3D sommerfugl - den anden side ser sådan


her ud med en 3D blomst.


Endnu en stjerne i samme stil som den forrige bare i nogle andre farver.


Materialer fra Tiger, Søstrene Gren, Føtex og Ikea.


Et juletræ i trylledej, som Laura har lavet. Hun har lavet mønster med en duploklods og malet den og sat perler på.


En elg i smeltede Hama perler, som Laura også har lavet.


Min lille snedame med arme af piberenser, silkeskørt og ellers andre sjove ting. Materialer fra Tiger og Søstrene Grene.

Ingen kommentarer: