lørdag den 15. december 2012

Julesokker til pynt.

Da jeg skulle ned i børnehaven om fredag for julefesten havde jeg taget den lille strikkede julesok med, og så kom jeg tilfældigvis ud og køre med pigernes og min buschauffør - en utrolig sød kvinde, som er meget meget glad for vores piger. Hun så den lille sok og var forelsket i den, så kom til at love hende et par. Dem fik jeg så gjort færdig i sidste weekend og havde dem med frem og tilbage i bussen i mandags, hvor jeg så ikke stødte på hende. I onsdags lykkedes det mig så at støde på hende, og hun fik dem og blev meget meget glad og satte dem op i bussen hvor hun sidder - heldigvis kørte hun en anden bus end den jeg skulle med, så jeg ved ikke hvad hun ellers sagde til dem eller hvad folk syntes om dem, men er sikker på at jeg nok skal få det at vide en dag jeg skal køre med hende igen :)

En rigtig julesok.


En lidt mere " kold " julesok :)

Ingen kommentarer: