mandag den 17. december 2012

Nyt garn.

Jeg har de sidste 3 måneder fået en masse nyt garn i min i forvejen store samling af garner - men er så svært når der bare findes så meget skønt og lækkert garn rundt omkring og især med en masse lækre og fede og skønne farver, hvilket jeg jo vældig godt kan lide :)

Jeg er som sagt begyndt at skulle til København mindst én gang om måneden og skal derfor ind på Strøget i Søstrene Grene, for er jo bare en pragtfuld butik at gå på opdagelse i :)

I sidste uge da jeg var derinde kom jeg hjem med bomuldsgarner i disse farver - den gule havde jeg i forvejen nogle nøgler af, men den er så lækker, så måtte lige have et par mere med hjem og den grønne - jamen taler den ikke for sig selv??? Og af erfaring så har jeg lært at er jeg vild med en farve lige så snart jeg ser den, så må jeg hellere købe et par nøgler ekstra, så der røg 4 med hjem og to af den lilla :) Og så er Søstrene Grenes garner jo til at købe for penge, så man bliver ikke voldsom fattig af at gå lidt garn amok :)


Disse 4 nøgler strømpegarn er fra SuperBest, som hos os forhandler en masse med Bumbo garn. De tre multifarvede nøgler er nogle nye kombinationer, og jeg kunne bare ikke vælge, så de er også nye samt den grønne ensfarvede :)


Men som du nok har bemærket, så benytter jeg jo ikke kun strømpegarner til strømper, og derfor elsker jeg også at benytte mig af dem :)

Ingen kommentarer: