lørdag den 12. januar 2013

Hama perler.

Her får du lige et lille kig ind på vores hama perleri :)

Min pengepung er blevet lidt større, men holder lidt pauser indimellem. Den mangler en bund og lynlås.


Pigerne og jeg har lavet mange hjerter mens de har haft juleferie og skoldkopper og forleden inden de kom i børnehaven igen fik jeg den idé at lave kun en enkelt række på hjertet eller cirklen. Tanken er at vi kan lave nogle ophæng, hvor man har to ringe eller to hjerter i forskellige størrelser inde i hinanden på en snor og med nogle perler. Det fede touch kommer, når man blander de neonfarvede gennemsigtige perler med den ikke gennemsigtige perler, for når så de hænger i vinduet og lyset kommer ind så får de neonfarvede perler et helt andet liv og look :)



Mit regnbuefarvet mobiletui af en blandet landhandel. Jeg lavet et langt stykke og bukker det så to steder og syer en trense og en knap i som lukning :) Tænker at sy et tyndere bånd som skal fungere som snor og så sætte en karabinhage eller anden ting som har samme funktion.


Her er alle de smukke og farverige hjerter vi har lavet i den sidste tid - de fleste er faktisk Lauras - hun har hver gang lavet 3-4 hjerter pr gang :) Prøv og forestil dig dem på en gren eller i et vindue og så hvor smukke de vil være især dem med alle farverne spredt i hjerterne - forestil dig så lyset ramme hjerterne og pludselig ses alle de gennemsigtige perler og træder frem pga lyset :) Så fantastisk og smukt som en solnedgang hen over havet :)


Ingen kommentarer: