torsdag den 31. januar 2013

Nye pynteting

Der har været stille på min blog i et stykke tid grundet en masse ting herhjemme. Jeg har simpelthen ikke haft overskudet til at skrive noget herinde, for der sker bare så mange ting pt i vores hjem :(

Men her er nogle billeder af de seneste ting jeg har nørklet med det sidste stykke tid.

Store manillakkort med tape fra Tiger, perler, papir og murersnor - alting lavet fra bunden osv.


Flere hæklede ophæng med biler / motorcykler og andre sjove med pailletter.


Hama perler i ny versin i form af forskellige ophæng til fx vinduet eller grene eller andre sjove formål :) Blanding af neonperler og almindelig farve perler.


Blomsterne er den samme grundmodel, men bare ændret på flere forskellige måder, og derved opstår der nye looks. Jeg har ligeledes leget med ringe i forskellige størrelser og hvordan man kan anvende ringe og blomster på forskellig vis :)


De fleste er sat sammen med en tynd sytråd, men nogle enkelte er blomsten og ringen varmet sammen med strygejernet.


Manillakort i skikkelse af en flagranke. Har set så mange flagranker rundt omkring på blogge og nettet, men hvorfor lave noget som alle andre har ?? Så gang i de hjemmelavede manillakort, hulmaskinen, bånd fra Søstrene Grene, lidt perler og anden pynt.


 Her har jeg brugt blomster i enderne.



Den øverste manillaranke med sort bånd har noget lækkert papir fra Rema1000 - 5 ruller for 20kr mener jeg.


Ranker med hjemmelavede garnkvaster eller små pompoms fra Stof og Stil.


Og træperler fra Tiger.


Alle mine papirer er blandet fra Tiger og Søstrene Grene og en smule fra Rema1000 og Panduro Hobby, Føtex, Bilka og hvor jeg nu end finder det henne :)


Ingen kommentarer: