tirsdag den 27. marts 2012

Mine postkort billeder fik et hjem.

Så fandt jeg endelig ud af, hvor jeg skulle sætte mine skønne Ikea postkort billeder henne - nemlig på en hylde i stuen halvt over sofaen og et lille bord :)


Foråret er jo på vej så selvfølgelig skal der knald på farverne og min dejlige mand kom igår aftes hjem med disse skønne påskeliljer, så selvfølgelig skulle et par i en skøn grøn vase fra Bilka, som vi har brugt til barnedåb :) Det forreste dåbsrør er Lauras og det bagved er Mathildes :)


Skønne plastik glas eller isbægre fra Føtex med super dejlige farver - som du måske kan se er de lidt skæve, hvilket jeg først opdagede da jeg kom hjem, men som Claus og jeg blev enige om, så er de sgu da mere charmerende end hvis de var snor lige :)


Er de ikke flotte og så har jeg tilføjet nogle hama ugler - den pink er med selvlysende perler på brystet :)


Ingen kommentarer: