lørdag den 3. marts 2012

Ugler flytter så småt ind i vores hjem.

Claus og jeg tog en beslutning for et par uger siden om at " flytte " ud af vores lejlighed og så " flytte " ind i den igen, så denne uge har stået på en masse fornyelse i vores hjem. Det har givet mig muligheden for at skabe et lidt gennemgående tema i vores " nye " hjem, og det skal inkludere farver i stor stil og mængde, ugler, perler, papirer, stof, strik og hækling :) Og ihhhh hvor jeg glæder mig til hen af vejen at skabe alle disse skønne ting til vores hjem, og endelig kunne give den ro og tryghed vi har forsøgt at finde siden vi flyttede ind i november 2008 !

Her er nogle af mine uglebilleder, som skal hænges op rundt omkring i lejligheden :)

Her har jeg brugt noget skønt papir fra Bilka, som jeg så har farvet en smule hist og her med farveblyanter - uglen er lavet af papir fra Tiger og er mit eget design.


Hama ugle, som jeg har forelsket mig voldsomt i - se også mine andre ugler i perler, hvor jeg også har skrevet hvor jeg fandt dem henne på nettet :) Jeg har strøget dem temmelig flade og sat 3 slags papirer sammen, hvor jeg så har været igang med farveblyanter igen :)


I denne ugle er de gennemsigtige perler på maven selvlysende.


Stort uglebillede, hvor jeg hra tegnet en ugle efter en malebogstegning jeg fandt på nettet igår, og så har jeg tilføjet forskellige ting ved blandt andet øjnene og maven. Det hvide papir er fra Bilka, som også har mødt nogle farveblyanter og det gule / grønne papir helt bagerst er fra Tiger.


Nærbillede af min ugle på gren :)


Mine nat ugler, hvor jeg som du kan se har brugt samme model som den ovenover, men så har tilføjet en hel masse detaljer - øjnene, ørerne, maven, vingerne og et par briller på den ene ugle :) Papiret er igen fra Bilka og igen mødt en masse farveblyanter. Jeg har tegnet uglerne på hvidt papir med en sort kuglepen og bagefter farvelagt dem og klippet ud og limet fast på papirerne.


Nærbillede af den ene nat ugle :)


Nærbillede af den anden nat ugle :)


Men jeg er skam ikke færdig med projekt ugler, så du skal nok få mere at se på den konto :)

Ingen kommentarer: