mandag den 19. marts 2012

Vores badeværelse / toiletter har også fået en overhaling

Vi er så heldige at have et stort badeværelse med toilet og et andet seperat toilet ved siden af i et lille rum. Det lille gæstetoilet har hele tiden været pyntet med de tre små lærreder og med sommerfugleuroen og sommerfuglene på fliserne hist og her. Jeg har blot tilføjet blomsten i den skønne limegrønne metalskjuler og de to søde lysestager med fyrfads. Claus så i en Netto reklame de søde ophæng til fx håndklæder, som man kan fæstne på dørene, så dem købte jeg fluks en pakke af.


Vores skønne uro eller også kaldet vindspil, som bare spiller så smukt, når man kører fingrene igennem den :) Købte den i sin tid i Bilka fordi vi ventede Laura, og ville derfor have den hængende i nærheden af babyen, men den endte hurtigt ude på gæstetoilet.


En skøn frø som enten kravler ned fra døren eller op af døren.


Skønne lærredsbilleder jeg i sin tid købte på tilbud til 10 kr stk i Netto - jeg kunne bare ikke stå for dem, for inderst inde er jeg jo også en god gammel romantiker, hvilket andre ting i vores hjem også bære præg af - fx har jeg to store gulvstager fra Super Brugsen med franske liljer - de er nok mindst en halv meter lang med smukke hvide porcelænsblomster osv - de er til store lys. Og jeg har også andre smukke lærredsbilleder, en hvidmalet kridttavle med en besked Claus skrev til mig for snart 6 år siden :) En lille hvidmalet mini kommode med blomstermotiver osv.




Vores badeværelse har i den grad fået et pift hele vejen rundt og har derfor fået en blomst også men i en pink metalskjuler, og to super smukke lysestager, som vores ældste datter Laura har malet da hun gik i dagplejen.


Er de ikke bare utrolig smukke og flotte ?? :)



For meget meget længe siden da der endnu var en Kvickly i City 2 købte Claus 3 pakker af disse cirkler - wallstickers som kan sættes på alle tænkelige måder. Jeg kom i tanke om dem, da jeg prøvede at finde ud af hvad jeg kunne gøre for at pifte badeværelset op og de var oplagte. Så her er resultatet af cirkler i udbrud på kolde hvide fliser.




Derudover har vi sat et limegrønt badeforhæng op og den anden frø som var makkeren i pakken fra Netto.

Ingen kommentarer: