onsdag den 22. maj 2013

Sommerstrik fra Hendes Verden.

I denne uge har Hendes Verden udgivet deres sommerstrik i bogform og det er altid en spændende ting at gå på opdagelse i. I år synes jeg de har fået nogle skønne modeller, som alle er vældig anvendelige og i forskellige sværhedsgrader. Der er især nogle modeller jeg er mere interesseret i end andre selvom jeg synes mange af de andre modeller også er utrolig smukke.

Denne model fra Cewec er jeg temmelig vild med pga mønstret - jeg har set mønstret flere steder og det fascinerer mig meget. Synes det er så levende at se på.


Denne model er også fra Cewec og meget meget let at strikke og praktisk og jeg kan sagtens se den i flere farver i ens garderobe med forskellige variationer.


Denne model tiltaler mig bare så meget og er lavet af Rachel Søgaard. Jeg ved at den er jeg nødt til at kaste mig ud i at lave og jeg glæder mig til at lave rosetterne, som jeg synes er så smukke til denne model.


Denne model er jeg også bare helt forgabt i og den er jeg altså også bare nødt til at lave - Lauras kommentar da hun så den var " wow hvor er den bare flot mor - bare den også var i min størrelse ". Den er designet af Jena Kofoed.


Denne hæklemodel er jeg også bare nødt til at kaste mig ud i at lave - den er designet af Cewec.

Ingen kommentarer: