onsdag den 15. maj 2013

Vores gårdhave i vækst.

Lige et par havebilleder -

vores radisser, som allerede er blevet tyndet ud 2 gange, og skal have tyndet ud endnu engang og plantet dem over i nogle andre beholdere, så de ikke går til spilde. Første gang vi har sået dem, så vi glæder os til at skulle sætte tænderne i dem.


Vores gulerødder, som jeg ikke har tyndet ud i endnu, men snart skal.


Ærterne har vi i år sået forskellige steder for at være sikre på at få udbytte i år. Her er nogle af dem, der er sået sammen.


Mine smukke blomster i fuldt flor :) De er så smukke og dufter så skønt og er bare sådan et skønt syn at se - og så minder de mig om min farmor og farfar, som havde en masse af disse smukke blomster i alle farver og størrelser i deres haver :0)


Blomstermix vi har sået, og som på et eller andet tidspunkt skal plantes om.


Den ene af mine smukke smukke fuchsiaer, som bare trives så godt og begge fuchsiaer har to farver blomster.


Jeg købte to af disse blomster i Rema 1000 for noget tid siden og den pink er rigtig begyndt at komme i flor, hvor den anden i ferskenfarve er noget tilbageholden.


Størstedelen af vores jordbær er hængende og de har det så godt i denne vækstpose - også en ting vi ikke har prøvet før, og vi er så spændte på at kunne smage jordbær af egen avl :)


Min anden fuchsia i fuldt flor.

Ingen kommentarer: