torsdag den 15. august 2013

Mine papirs kreationer

Her er lige nogle af mine seneste papir / klistermærker kreationer til hjemmet.

Jeg var på fyn for ca 14 dage siden og besøge min veninde Eva og da vi var inde i en skøn butik i Odense gågade faldt jeg endelig over noget, som jeg i sin tid så på Stine Hoelgaard Johansens blog og som jeg bare forelskede mig så voldsomt meget i. Jeg tjekkede firmaets hjemmeside og synes prisen var okay, men synes så fragten ville blive for dyr, så da jeg fandt sættet i Odense måtte jeg bare købe det. Det er et sæt fra firmaet Djeco, som består af papirer, skabeloner, en lille lækker bog med gennemgang af opskrifterne og how to make og broderigarn til ophæng. Man laver i bund og grund en masse stjerner ved at bukke og sætte lidt gennemsigtig tape på og så laver man til fx de små stjerner her 8 i alt, hvor 4 vender den ene vej og de resterende 4 den anden vej. Jeg har så valgt at sætte en lille fald blomsterperle i hver ende af stjernen.


Her kan du se dem fra oven. 


En guirlande jeg lavede igår af en masse cirkler jeg havde liggende - det var ellers til pædagogen i pigernes børnehave, men Laura synes den var for flot at give væk og ville gerne have vi hængte den op i stuen - hendes efterfølgende nøjagtige ord var : " er du syg mor ( gentaget 4-5 gange ) er du syg mor hvor er den bare flot. Du er bare så god mor. " Var jeg mon lige lidt stolt og beæret over min ældste datters respons ( hun er 4 ) :)


Her kan du se cirklerne lidt tættere på - jeg har sat neonklistermærker på nogle af cirklerne og på båndet og perler i hver ende af båndet.






Vi fik for længe siden nogle gamle mørkebrune kedelige rammer i træ og de har nu fået en make over med maskingtape og klistermærker fra Søstrene Grene.


Tog et par skønne billeder af pigerne imorges i børnehaven så enten skal de i ellers også skal pigerne tegne en tegning, der skal sættes ind i hver ramme.

Ingen kommentarer: