lørdag den 10. august 2013

Lauras kjole

I sidste weekend var jeg på Fyn og besøge min veninde Eva og i den anledning var jeg i en stor genbrugsbutik -en Danmission og fandt nogle enkelte ting at tage med hjem. Blandt andet fandt jeg et skønt dynebetræk med træer og fugle, hvor de to sider havde hver sin farve.

Det har jeg lavet en kjole til Laura i og resultatet blev dette.

Den har fået en kinesisk lukning foran og to knapper som pynt. Jeg har sat en af min farmors gamle flakoner på med en firkantet knap ovenpå.


Jeg har lavet en indvendig lomme af mit gammelt sengetøj, så der kom noget stof og brød alle træerne. Laura er super glad for sin nye kjole og den er så flot til hende. Jeg har klippet en til Mathilde, som jeg syer og laver anderledes til hende, selvom kjole mønstret er det samme og top og skørt er klippet i samme farver.

Ingen kommentarer: