fredag den 20. september 2013

1979 modeller til at sy.

Igår da jeg var i genbrugen i Glostrup faldt jeg også over et gammelt Burda syblad fra 1979, som jeg måtte have med hjem - jeg gav kun 2 kr for det og 2 kr for strikkebladet. Her er nogle skønne kjoler som måske skal afprøves til pigerne.


Jeg er især vild med den røde forklædekjole, som jeg helt sikkert skal have tegnet mønstret på og syet til pigerne, for jeg ved at de dels vil se så skønne ud i sådan en, men også at de begge vil elske den. Det er lige dem :)


Jeg er nu også begejstret for de andre tre kjolemodeller og synes at selerne med hænder er så søde.


Laura syntes at de her to kjoler og


de her to kjoler var flotte og nogle hun godt kunne tænke sig, så mon ikke at jeg må kaste mig ud i dem :) Hvad gør man ikke for sine dejlige piger ;) Elsker at være deres mor - Laura sagde følgende forleden aften da jeg lå i hendes seng og puttede med hende ved sengetid : " mor, hvorfor kysser du mig hele tiden så meget ?" Jeg : " det er fordi når man rigtig godt kan lide nogen så vil man gerne kysse dem, holde dem i hånden, kramme dem og være sammen med dem " Laura : " Mor, jeg ved godt hvorfor - det er fordi du elsker mig ". Og mens hun sagde det lyste hendes øjne som små diamanter. Så dejligt når ens datter bare ikke er det mindste i tvivl om at hun er elsket og er noget særligt !!!! :0) Jeg voksede lige en halv meter i den lille seng og fik tårer i øjnene af bare lykke :)


Laura var meget begejstret for nattøjet her og især de sko man kan sy til - læg mærke til de hvide med lyserødt pynt, som pigen med det todelte sæt har på.


Her er jeg mest til den gule kjole til venstre, så den kunne jeg godt forestille mig blev lavet til kjoler her.


Jeg har længe ledt efter modeller fra 1960´erne og 1970´erne, så jeg var meget glad for at finde det her blad selvom det var fra 1979 og meget meget miserabelt.

Ingen kommentarer: