torsdag den 19. september 2013

Tiger inspiration

Jeg har været et smut i Glostrup Centret idag og været inde i Tiger - er jo en lille tradition :) Og jeg var bare nødt til at hive mobilen frem og tage nogle billeder, for jeg synes der var så mange ting der var inspirerende, som jeg sagtens kunne se omdannet på andre måder til andre ting.

De her sokker er temmelig sjove og gav mig en idé til nogle sjove børnesokker.



Ugler.


Og så er der fuld skrue på huse - her er det den sødeste lille rygsæk til børn. Den er da bare for kær til 30 kr stk og er i blå og lyserød.


Puder til 50kr også med huse.


En papkuffert med taget som låg - de er også i æsker i tre forskellige størrelser og dåser i to forskellige størrelser. Man må da kunne lave nogle skønne ting selv a la lignende :) Weekend projekt forude og jeg har en idé til hvordan.


Skønne huse til fyrfadshygge :) Men motiverne kan bruges på mange andre måder - strik, stoftryk, hus til karse, blomster osv.



Dejlige farver som inspiration.


Elsker farver og især når der bliver mixet :0)


Skønne glasskåle med farvede låg og så lige den lækre detalje med de sorte tern. Kan jo selv laves på fx syltetøjsglas med gennemsigtig tape med tryk på og malede metallåg.


En ugle med lip gloss indeni.

Ingen kommentarer: