tirsdag den 17. september 2013

Genbrugsfund

For et par uger siden tog jeg lige en runde hos mine lokale genbrugsbutikker - 3 stk i alt den samme dag - her er nogle af de ting jeg kom hjem med, for jeg havde lidt mere med hjem end det.

Den ene butik i Brøndbyøster, som jeg ikke havde været inde i før var noget af en fed oplevelse at være i - den er stor og jeg var der i over en time. De havde en masse skønne knapper, som jeg købte for en slik - ren knappemekka for mig, så her er knapperne derfra.

Så mange smukke knapper i alle afskygninger til en masse kommende projekter i garn og stof :)


Flere skønne knapper.


I den ene genbrug i Taastrup faldt jeg for denne søde hvide blomsterskål til et par kroner.


Jeg har endnu ikke helt besluttet mig for hvad den skal bruges til så indtil da ligger alle mine " nye " knapper i den-


I den store genbrug i Brøndbyøster fandt jeg også fire skønne Fragler - dem havde jeg jo et specielt forhold til som lille pige - jeg havde en skøn stor Fragle bog, som jeg flittigt kiggede i indtil min ene lillesøster fik fingrene i den. Her er Mathildes Fragler.


Jeg fandt i den anden genbrug i Brøndbyøster nogle andre små figurer - her er to af Lauras - hesten og den lille kanin - kunne ikke lige finde Mathildes.


Laura fik også en lille gul løve og


denne lille Fragle - kan ikke finde den anden hun fik.


Og så fik begge piger et nyt par øreklipser hver - her er Lauras, som er nogle smukke gamle nogle. Hun har lovet mig at passe ekstra godt på dem.

Ingen kommentarer: