fredag den 27. september 2013

Retro kjoler og nyeste strik

Da jeg i mandags var i København hos min psykolog var jeg som altid et smut forbi den skønne butik Genbrug, som har en masse lækkert tøj fra svundne tider. Og som næsten altid gjorte jeg nogle dejlige fund og køb og denne gang kom jeg hjem med to skønne kjoler for den nette sum af 115kr for begge.

Jeg blev total forelsket i denne blomsterkjole, som er en typisk 60´er - 70´er model og den sidder som en drøm, så den skal jeg nok blive rigtig glad for og bruge meget. Den har dog nogle enkelte pletter, som jeg håber går af i vask.


Den anden kjole er denne langærmede kjole, som bindes bagpå og i ærmerne. Den er skøn i farverne og mønstret og jeg er vild med den, så den skal også nok blive meget brugt. Jeg elsker at have været nede i den butik, for hun har så mange smukke og skønne kjoler og prisen er i den grad rimelig og til at betale. Så når jeg en dag stopper hos psykologen er jeg nødt til stadig at tage turen jævnligt til København og slå et smut forbi butikken, for vil ikke kunne undvære at spæde min garderobe op med disse skønne kjoler.


Mit strik i mit nye fødselsdagsgarn tager form - maskemarkørerne er dem Rema1000 lige har haft 25 stk for 10 kr. De er gode og jeg er rigtig glad for dem.



Ingen kommentarer: