fredag den 27. september 2013

Sybog af Hanne og Sofie Meedom

Da jeg holdt en lidt forsinket fødselsdag i søndags for svigermor og Bo fik jeg to skønne bøger - den ene var denne dejlige bog af Hanne og Sofie Meedom. Så nu kan jeg rigtig få lavet en masse skønt tøj til pigerne, når først jeg har fået tegnet modellerne over :) Det synes jeg er så dejligt, så jeg ikke skal ud og købe mønstre i fx Stof og Stil og både skal købe i to forskellige størrelser, men også hele tiden skal supplere med større størrelser eller hen og selv lave mønstrene om. 


Her er en oversigt over grundmodellerne og så kan man ellers i bogen se hvilke forslag de ellers kommer med for at sætte grundmodellerne sammen til en masse nye modeller- jeg elsker at der er blevet tænkt i de baner, så man kan plukke lidt ud hist og her og sætte det sammen som man lyster !!! Det appellerer så meget til mig og den måde jeg laver tøj til pigerne og mig selv på :)


Lige nogle skønne billeder fra bogen - måske du får lyst til at stifte bekendtskab med bogen hvis du ikke allerede kender den ? Faktisk har de også lavet en for mindre børn med samme titel bare fra 0-4 år mener jeg :)




Ved at jeg skal hen og lave op til flere af denne model, for pigerne elsker når de kan snurre rundt og der kan komme vind under skørterne :)






Bagsiden af bogen med også en masse drengemodeller :)


Ingen kommentarer: