tirsdag den 8. maj 2012

Nyt Kauni garn hjembragt fra dejlig butik.

Så er jeg lige hjemvendt fra en smuttur i den lokale garnbutik i Glostrup - http://www.bellabroderioghobby.dk/ med disse tre nye skønne farver.

En koboltblå, en gul og en rød :) Dejlig skønne farver, og kunne jo sagtens have tænkt mig mange flere og i hvert fald de multifarvede Kauni garner, som jo bare er så smukke i farverne og skiftene.


Her er så alle mine 8 forskellige farver Kauni, hvor af jeg jo er igang med de 5 af dem til min tunika / kjole a la Charlotte Kaae :)


Er de ikke bare smukke ???


Lyset og kameraet driller desværre lidt, så farverne fremtræder slet ikke så stærke og kraftfulde, som de i virkeligheden er, og det er faktisk synd, for de er så meget smukkere in real life !!! :)


Nu er der sat Familien Gyldenkål på dvd´en, græskarboller fra Føtex, mælk, risengrøden simrer i køkkenet og strik på programmet, så jeg kan få slappet af inden pigerne skal hentes.
God dag til alle :)

Ingen kommentarer: