onsdag den 21. maj 2014

Se min kjole.........

Den er fyldt med solskin.....
 
Jeg har fået syet mig en ny kjole af et skønt 70´er hovedpudebetræk jeg har haft liggende længe og så nyligt fundet 70´er dynebetræk. Jeg har brugt et af mine egne hjemmelavede mønstre og syet denne kjole efter en idé jeg havde i hovedet. Jeg har allerede besluttet mig for at lave en ud af samme mønster, men som skal syes noget anderledes, så den kommer til at sidde på en anden måde og komme til udtryk på en anden måde.
 
Her har jeg taget et elastikbælte på, men har også et sort bindebælte, som fungerer ganske fint til som kontrast :)

 
Synes bare stoffernes mønstre og farver er så flotte og sommerlige, og jeg bliver bare så glad af at have alle disse smukke farver på. Tænk sig at man engang før jeg blev født brugte alle disse skønne stoffer til at sove i og nu er jeg så heldig og kunne iklæde mig dem til hverdag, fordi nogen har passet så godt på dem i alle disse år :)

 
Synes lige du skal se kjolen uden bælte, som jo også er ganske fin, men meget stor, da den er med a -snit eller a - facon. Jeg synes dog den er mest klædelig med bæltet på, men har en idé til hvordan jeg kan sy den, så den bliver klædelig med figur og indsnit uden bælte.



Ingen kommentarer: