mandag den 26. maj 2014

Ting fra drivhuset

Jeg har her til formiddag været i drivhuset, hvilket jeg gør temmelig tit på månedsbasis, da det er en god gåtur og jeg kan komme af med nogle af vores ting og få noget med retur.
 
Idag kom jeg hjem med dette lille søde skab, som jeg tænker kan blive rigtig godt, hvis det får en gang frisk maling :) Jeg kan i hvert fald godt se en masse muligheder i det :)


 
Denne elefant var jeg nødt til at tage med hjem til pigerne, da den lidt ligner en jeg havde som barn - jeg tror nu bare denne er hjemmelavet.


 
En skøn gryde der ikke virker særlig slidt, men som nu kan komme til at pynte med en blomt i :)

 
En fed bordskåner i mosaik.

 
En lækker lille vase i en smuk farve.

 
En ny bog til pigerne.

 
Og et skønt bestik i retro look - det er fra Ikea så det er nyt, men så skønt at se på, så skal nok blive brugt godt hen over sommeren :)


Ingen kommentarer: