tirsdag den 25. juni 2013

En familietur på Den Blå Planet.

Da pigerne havde fødselsdag for et par måneder siden vidste Claus moster ikke helt hvad hun skulle give dem, og i stedet for at give dem tøj og legetøj kom hun på den fantastiske idé at give os billetter til Den Blå Planet i København og samtidig lade os låne hendes bil. Så idag gik turen til Den Blå Planet og det var en rigtig dejlig tur selvom pigerne var trætte fra starten af og meget hurtigt blev mættet af indtryk og folkemængden.

Men her er nogle af de bedste billeder jeg fik taget af dyrene vi så - billeder af min lille familie var ikke noget at råbe hurra for pga lyset og jeg ikke helt har fundet ud af vores nye kamera endnu.

Håber du vil nyde billederne og ikke mindst får lyst til at tage en tur ind i Den Blå Planet, som helt klart er et besøg værd !!

De eneste fugle i hele akvariumet.


Sjov blå fætter.


De var så livlige og svære at fotografere, men med super smukke farver.


Store smukke fisk, som der jo bare er vanvittig mange af overalt !


Den er bare så sjov, men også ufattelig grim.


Men se lige nogle smukke dybe blå øjne den har - så blev den alligevel smuk i mine øjne :)


Tjek lige alle de smukke farver på fiskene.


Det vrimlede med smukke farver og fisk i alle størrelser. Det er helt fantastisk og utroligt så mange smukke fiskearter og farvevarianter der eksisterer på denne klode !!!


Jeg kunne have stået og kigget på disse store akvarier i timevis og tror næste gang vi skal derind skal pigerne være ældre eller også skal det kun være Claus og jeg, så vi virkelig kan nyde synet af alle de smukke akvarier.


Den var så sjov og alligevel så smuk så smuk - mener det var et søpindsvin af en art.


Lange søheste.


Åh jeg har altid haft noget med søheste - det er da så smukt og yndefuldt et lille væsen.


En spøjs fætter.


En meget tyk søhest med halen omkring en plante.



Den er da så smuk i sine aftegninger.


Der var så mange af disse fisk og det i sig selv var bare smukt at se på, men at fiskene så også havde ligesom guldglimmer på sig var jo bare yderst fantastisk at se på.


Den var bare så grande og Laura var helt pjattet med den, for den blev ved med at svømme hen til hende - hendes kommentar var at den var vild med hende :0)


En meget nysgerrig søløveunge.


Smukke søanemoner - så fantastiske i farverne og med de her munde.


Næste gang vi skal derud, så har jeg fundet ud af kameraet og har mere tid til at tage nogle smukke billeder, for det er bare et MUST !!! :0)

Ingen kommentarer: