mandag den 17. juni 2013

Mors nye hårpynt.

Jeg synes lige imorges at jeg havde brug for et nyt hårpynt, så jeg kunne lege lidt med mit hår. Så mens Mathilde så Ramasjang og Laura sov længe, ja så fandt jeg sort bred elastikbånd, hvid tyndere elastikbånd, meget bredt stribet bånd, knap og nål og tråd frem og lavede mig dette søde hårbånd.



Elsker den hårfarve jeg har fået frem denne gang - jeg købte to forskellige farver og blandede dem sammen og jeg er virkelig godt tilfreds med min rød / brune farve :)


Jeg har lagt det brede bånd dobbelt så det ligner to sløjfer i én uden at der er to sløjfer ovenpå hianden :)



Jeg har delt mit hår op i to og viklet det rundt om båndet og sat det bedre fast med nogle hårnåle hist og her :) Lækkert nemt og enkelt og kan gå til meget forskelligt i ens garderobe - helt sikkert en ting jeg skal hen og lave nogle flere af både til mig selv og pigerne. Kan se frisurer med en afslutning i fletning / fletninger osv :0)

Ingen kommentarer: