torsdag den 20. juni 2013

Mit smukke armbånd

Dagen igår bar præg af en trist og frustreret stemning i vores hjem eftersom Claus far blev hasteindlagt i mandags og nu viser det sig at han er nødt til at få dialyse, fordi kemoen har ødelagt hans nyrer. Så dagen gik med at vente på at svigerfar ringede og fortalte at nu var han blevet overflyttet fra det ene til det andet hospital og hvad man nu havde fundet frem til han fejlede og hvad der skulle gøres fremadrettet. Man bliver så gal og frustreret, når manden har overlevet operation og fået fjernet cancer, fået 10 gange kemo af alle tre hårde typer med de voldsomste bivirkninger og symptomer, så man har måtte stoppe kemoen før beregnet og nu fået han endnu flere problemer ud over nyresten, dehydrering og stomi.

Nå men Claus havde taget fri fra arbejde igår for at kunne koncentrere sig mere om sin far og være der for ham på sygehuset osv, men indtil han skulle det fik vi lavet en del i haven både i gårdhaven og ude foran hoveddøren. Jeg tog hen og hentede pigerne, mens Claus lavede aftensmaden, og jeg blev så glad for at se vores dejlige piger og jeg fik sådan et skønt langt kram og dejligt kys af Laura, da jeg pænt spurgte om jeg måtte bede om det !! Og som en lille ekstra ting hev hun dette utrolig smukke armbånd frem, som hun havde lavet til mig i børnehaven !!! Jeg blev bare så glad at jeg kunne mærke tårerne ligge på lur - kender du den følelse at man bare er ked af det og pludselig helt uventet får man noget en man elsker har lavet med tanke på én og så bliver alting bare lidt bedre !!!



Jeg har det på idag, for elsker sådan når pigerne laver ting til mig i børnehaven, så forsøger at gå med det jævnligt, så de kan se at jeg virkelig er glad for det :)

Ingen kommentarer: