onsdag den 17. april 2013

Lidt tegnerier.

Nogen gange kommer tegnerierne over mig og idag tænkte jeg at jeg hellere måtte afprøve mine længe liggende textil tuscher fra Tiger. Jeg købte i mandags endnu et net i Tiger - jeg vil meget hellere købe deres og Søstrene Grenes net end rende rundt med plastikposer!!! Det eneste net de havde tilbage i Tiger var deres Recycle or Die, men gør ikke noget for nu har det lige fået en opfrisker, som passer godt til teksten :)

Øverst har jeg tegnet byen med dens huse, skyer og solen - midten er landet med træerne og bakker og nederst er havet med skyer, sol, bølger, båd, fisk, blæksprutte, krabbe og brandmand.


Og mit grønne Søstrene Grene net har også lige fået en overhaling med en vindueskarm med blomster i krukker, og udenfor det dejlige landskab :) Pigerne ville meget meget gerne farvelægge den, meeennnn ved ikke helt for Mathilde kan stadig ikke helt holde sig indenfor en tegning, og på papir osv er det helt okay men ved ikke helt hvad jeg synes om det på den her..... så tænker at de måske skal have lov på et andet net.


Mit buskort har også lige fået lidt nyt liv med selvklæbenden hyldepapir og ny lækker grøn muresnor.


Et par tegninger blev det også til til pigerne, som de glade gik igang med at male.

Landskabstegning.


Hylder med legetøj.


Byen med fly, luftballon og balloner - Mathilde har været igang :)

Ingen kommentarer: