tirsdag den 16. april 2013

Mathildes grønne kjole.

Jeg er nået langt med Mathildes grønne sommerkjole, og er nu gået igang med at hækle de cirkler jeg skal bruge til den. Jeg har valgt at holde dem i de grønne, lilla og lyserøde / fersken farvede nuancer. Jeg havde lidt vanskeligheder med cirklerne, men fandt hurtigt en måde at få dem som jeg vil have dem. Idag tænker jeg at jeg skal have lavet en lidt anden model af dem, så de ikke kun skal laves af stangmasker.


Jeg er sikker på at kjolen nok skal bringe lykke hos Mathilde, og at jeg nok er nødt til at lave en til Laura også, men gør jeg gerne med glæde :0)


Det dejlige ved bomuldsgarner er, at man kan bruge det hele året og dermed nærmest leve i dem uanset vind og vejr, og tror pigerne får godt glæde af alt det bomuldstrikkede de har her til foråret og ikke mindst sommeren :) Så tror jeg bare skal lave kjoler og måske små shorts til dem de næste par måneder :0)

Ingen kommentarer: