onsdag den 24. april 2013

Vi plukker blomster i vejkanterne.

Pigerne og jeg elsker jo blomster og at gå ture og plukke blomster og nu er det jo rigtig begyndt at krible op af jorden med smukke duftende blomster. Igår da vi stod af bussen gik vi langs vejen og fandt disse smukke blomster. Jeg har det sidste stykke tid fortalt pigerne om anemoner, fordi det var min farfars ynglingsblomster, så jeg fandt sangen " Den blå anemone " for nogle uger siden og har sunget den mange gange for begge piger. Jeg fandt for noget tid siden den store pixi bog " Foråret kommer ", hvor man både ser den hvide og den blå anemone, og igår så pigerne så for første gang en anemone i virkeligheden.


Nu står vores lille buket henne ved billederne af min elskede farmor og farfar, så de stadig kan nyde dem :)

Ingen kommentarer: