søndag den 20. oktober 2013

Et tørklæde til min hals

Jeg har for første gang fået lavet et tørklæde eller lille sjal til mig selv - jeg har før strikket sådanne modeller, men de har alle været gaver og jeg har hvert år til efteråret tænkt at nu skulle jeg lave et til mig selv, men men men så er der bare lige tusind andre ting at strikke først..... :)

Jeg har samlet alle de garnrester jeg havde af multifarvede strømpegarner med samme farvetoner - lyserød, rød, lilla og orange og lavet dette dejlige tørklæde. Det er strikket i retstrik og til slut har jeg lavet frynser.


Her ser du det rundt om halsen på mig - det har den helt rigtige størrelse :)


Her ses farverne noget bedre, som de i virkeligheden er - jeg har brugt 5 forskellige garnnøgler og det er ikke helt let at skelne dem fra hinanden.

Ingen kommentarer: