torsdag den 31. oktober 2013

Min nye badedragt - en smuk " retro " kjole

Jeg er stadig i live selvom jeg ikke har været så meget på bloggen på det sidste - dette skyldes at jeg i denne og i næste uge pendler hver dag til og fra Frederiksberg Hospital, hvor jeg endelig efter lidt over 2 års ventetid er kommet på et kursus hold for patienter med fibromyalgi. Det er så ufattelig hårdt at skulle klemme transporttid til og fra hospitalet, skulle sidde meget ned, modtage en masse spændende men krævende informationer fra mange forskellige fagpersoner og samtidig afprøve forskellige ting. Jeg kan slet ikke fungere resten af dagen og lige så snart jeg er kommet hjem er det direkte ind og sove i 2-4 timer og så er jeg vissen resten af aftenen :( Endnu engang får jeg at mærke at min krop bare ikke længere er min og at den ikke er rask og ALDRIG kommer til at blive det !! Det er så ubeskrivelig hårdt ikke at kunne sidde sammen med 6 andre kvinder og måske en eller to fagfolk i et par timer uden at hele ens krop føles som om den er ved at gå midt over, trætheden konstant gør at man kæmper for at holde øjnene åbne, kraftig hovedpine og tinnitus melder sin ankomst, smerterne i kroppen sætter sig overalt og gør at den bliver stiv som et bræt, så man begynder at halte på det ene ben, mister balancen konstant og går som burde man egentlig have et gangstativ, for så langsomt går man - selv en snegl kommer susende forbi, fordi den er hurtigere !!! Man får så ondt i kroppen og den kæmper sådan imod, at man er ved at blive vanvittig af at stå sammen med andre mennesker på Valby station, fordi lyde, lugte og lys ikke kan filtreres fra og det at få et knus fra sine piger på 3 og 4 år gør så ondt, så man skal bide sig selv i læben for at føle smerte et andet sted imens man får et elskeligt kram !!!

Men hvorom alting er, så er kursuset rigtig godt og jeg får meget ud af det - imorgen skal jeg fx bruge min nye badedragt, som jeg på en måde glæder mig til og alligevel ikke, for jeg er ikke så glad for det her med svømmehal osv. Så for ikke at føle mig for afklædt har jeg valgt at købe denne badedragt, som egentlig minder meget om en sød sommerkjole og så i skønne farver og et stof som minder så meget om retrostof og det er jo lige mig ;)


Så jeg håber at den kommer til at kunne få mig til at glemme at jeg egentlig har badetøj på, så jeg faktisk kan komme i svømmehal med Claus og pigerne en dag.

Ingen kommentarer: