torsdag den 17. oktober 2013

Retro nederdel med hæklede detaljer

Jeg har også fået syet en enkelt nederdel idag - denne er til Laura. Jeg har brugt to retro stoffer og 9 gamle knapper, som alle er forskellige. Farverne er ikke helt rigtige på billederne pga lyset, så imorgen får i nogle bedre billeder og forhåbentlig med Laura i nederdelen :)



Nederdelen bagpå.


De hæklede trekanter nederst på nederdelen er faktisk lidt over to af min farmors gamle hæklede dækkeservietter, som jeg først har zig zagget og bagefter klippet op og så sat på nederdelen nederste kant og dermed opstod det smukke mønster :) Nederdelen er super sød når den ligger der på gulvet, men jeg garanterer dig for, at den er så meget smukkere når den sidder på Laura :) Den får et helt fantastisk fald i stoffet, som bare skal ses på.

Ingen kommentarer: