onsdag den 8. februar 2012

Bukser og jakke henleder tankerne på klovneri.

Disse bukser blev lavet til en venindes søn som er omkring 6 mdr ældre end Laura og jeg benyttede mig af følgende materialer - bomuldsstof fra Stof og Stil, strækstof fra Stof og Stil og et par af Claus gamle slidte cowboy bukser og dertil tilføjede jeg nogle stjerne :)


Bagsiden af bukserne.


Og så var jeg bare nødt til at lave denne jakke model til Laura, idet jeg havde fået en lidt sjov idé jeg måtte afprøve - den er lavet efter et Stof og Stil mønster, bomuldsstof fra Stof og Stil, strikkede karklude fra Føtex og så med en pingvin applikeret på og to forskellige størrelser rulleøjne. Jeg fandt aldrig rigtigt nogen god måde at få en lukning sat i, idet jeg ikke er så god til det med lynlåse, så den er stadig uden lukning, men idag ville jeg nok have sat noget strikket karklud på og syet knapper i og lavet trenser eller lignende - lavet den lidt a la lignende en srtiktrøje :)


Laura første gang med den på - Mathilde ligger i liften ved siden af :)


Møgfræk pige i Københavns Zoo - sjovt som alle den dag tiltalte hende som " vil ham drengen ikke også...."

Ingen kommentarer: