mandag den 6. februar 2012

Romantik på væggen må der til

Jeg havde været i Københavns Zoo sammen med min kæreste Claus og vores datter Laura ( før vores yngste datter Mathilde kom ) og skulle som altid lige ind og lure i deres butik, da jeg faldt over nogle forskellige stykker sammenrullet gavepapir plakater med skønne motiver - jeg erindrer ikke prisen andet end jeg syntes den var lidt pebret efter størrelsen - men ikke desto mindre var jeg bare NØDT til at skulle have disse to skønne stykker med hjem - en stor del ligger stadig i gemmerne til brug på rette steder :) Men i en stund hvor vores datter Laura som blot var en baby lå og sov fik jeg lavet disse to billeder af nogle lærreder med svæverammer jeg havde liggende! Der blev brugt forskelligt papir, klisternærkeborter, udstansede ting, perler, pailletter, 3d puder og dobbeltklæbende tape.



Billeder jeg helt klart nød at lave og som jeg gerne ville lave flere af og ville elske at kreere med formålet at hænge i andres hjem og skabe glæde og smil :)

Ingen kommentarer: