søndag den 26. februar 2012

Ting til hjemmet

Her har jeg taget nogle af de ting jeg har lavet til vores hjem / pigerne, men ikke alle ting har jeg fotograferet. Der vil komme til at være flere billeder herinde efterhånden som jeg får lavet noget nyt til vores hjem - vi går nemlig igang med en større gennemgang af vores bolig i den uge vi går ind i, for vi synes vi trænger til forandring !

Mine første hæklede stykker, som jeg synes var utrolig sjove at lave, men som jeg ikke rigtig vidste hvad jeg skulle bruge til.



Efter at have hæklede en hel del valgte jeg at hækle dem sammen til en stor bold, fylde den med indmaden fra en Ikea pude og komme en lille bjælde ind i midten.

Den ene side.


Den anden side.


En uglepude lavet efter en tehætte fra et Hendes Verden blad - måtte da lige forsøge at lave en med flisofix for første gang - regner med at skulle lave nogle flere i forskelligt design indenfor de næste par uge - måske jeg skulle give mig i kast med at strikke en også ?? :)


Min første mulepose - flere er blevet lavet sidenhen og pigerne leger flittigt med dem, fordi man kan komme så mange ting i dem :)


De her kugler måtte jeg prøve at lave efter at have set dem i et Hendes Verden blad - faktisk det første blad jeg købte og som fangede min interesse, så jeg nu køber det næsten hver mandag :) Så fantastisk et blad med mange skønne ting :)


Nærbillede af dem liggende på bordet.

Ingen kommentarer: