søndag den 26. februar 2012

Et par bluser af stof

Jeg havde lyst til at forny min garderobe med nogle farver, og i stedet for at strikke var humøret til at sy - en ting jeg desværre ikke får gjort så meget som jeg gerne ville, da min fibromy gør det vanskeligt for mig at klippe, sidde og sy og være kreativ ved min maskine :(

Men jeg fik lavet denne skønne grønne bluse til mig selv og lavede lidt ekstra spræl på den med dette skønne stribede stof fra Stof 2000 og nogle forskellige knapper og tilsatte nogle broderede stjerner med knapper i.



Her anes de broderede stjerner med knapper.


Her er en bluse jeg lavede til en veninde, men desværre var den for lille, men den var hyggelig at lave alligevel. Det var første gang jeg lavede mit eget skråbånd med en skråbåndsfolder fra Stof og Stil. Jeg hæklede to firkanter som jeg syede på som lommer, og der hvor jeg startede op på selve lommen syede jeg en knap på :)



Nærbillede af lommen.

Ingen kommentarer: